Villa Sandvikenin avajaiset, mies ensimmäistä kertaa seuralaisena ja blogisiskoni Tuula

16. toukokuuta 2017

johanna koo ja mies Villa sandvikenin vieraina

juhlat villa sandvikenissa kuva kollaasi

minä ja anna pavlova

rento ja tyylikäs juhlakampaus

ekojohanna ja tuulanneli

| Blogityttöjen kampaukset juhlia varten sponsoroi STUDIOS VAASA |

Voi iltaa! Viikko vierähti ilman postausta blogissa. Huh, huh sanon minä, mutta täällä ollaan. Viikkoon on mahtunut monenmoista. Olen ollut paljon töissä ja puuhannut juttujani kotosalla. Juhlittukin on! VILLA SANDVIKENVaasan Bragessa, avasi ovensa ehompana kuin koskaan. Olin otettu, kun sain kutsun suuriin avajaisiin seuralaisen kera. Tällä kertaa, uutuutena, otin mukaan rakkaan mieheni. Olen osallistunut vuosien mittaan useisiin juhliin ja kutsuvierastilaisuuksiin bloggaajaan ominaisuudessa, mutta tämä kerta oli ensimmäinen mieheni seurassa. Meillä oli mukavaa yhdessä! 

Villa Sandviken on upea paikka! Sisustajan silmä lepäsi! Kauniita yksityiskohtia, tunnelmaa ja tarinaa. Tapasimme juhlissa muitakin bloggaajia miehineen. Ilta oli yllättävän kiva ja rento. Erityisen iloinen olin myös blogisiskoni TUULAN tapaamisesta. Minulla on ollut ikävä! 

Ennen juhlia kävimme Tuulan kanssa yhdessä KAMPAAMO STUDIOKSESSA. Sanna laittoi kutrimme kuntoon! Sanna on taitava ja lopputulos on aina loistava. Tällä kertaa olin hiukan hankala, kun kehoitin löysäämään ja kiristämään kampausta kesken kaiken. Ei olisi tarvinnut, sillä Sanna tietää mitä tekee. Lopputulos oli juuri toiveideni mukainen, rento, tyylikäs ja hiukan mennikäishenkinen. Olen "wanna be menninkäinen" kuten saattat muistaa. Kiitos Studios ja Sanna!

Erityinen kiitos myös Villan väelle! Ilta oli onnistunut! Lupaan joku päivä käydä paikan päällä oikean kamerani kanssa. Sillä aikaa löydät kauniita kuvia paikasta ja juhlista VILLA SANDVIKENIN FACEBOOK-SIVULTA täältä. Sieltä bongasin postauksen ensimmäisen kuvan itsestäni ja rakkaasta miehestäni. Kuva kampauksestani on Tuulan ottama. Viimeisen kuvan minusta ja Tuulasta otti mieheni.

Hyvää Tiistai-iltaa sinulle! Sinuakin on ikävä! Oletko vielä siellä??

5 kommenttia

  1. Great Article it its really informative and innovative keep us posted with new updates. its was reallyvaluable. thanks a lot.orologi replica
    Nike Shoes
    Rolex Replica

    VastaaPoista
  2. Aivan ihania kuvia muru :) Kiitos todella kivasta illasta!

    VastaaPoista
  3. On mukavaa, kun välillä on sellaisia blogitilaisuuksia, joihin saa ottaa avecin mukaan. Mieheni lähtee yleensä hyvinkin mielellään mukaan.

    Tuula on ihana blogisisko, jota näkee välillä täällä Helsingissäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä :) Juu, Tuula käy aika useinkin Helsingissä. Joskus oltiin yhesskäkin jossain juhlissa...iteltä jäänyt nyt väliin, kun työ ja tää pitkä matka haittaa :D Aiemin kävin paljonkin blogibileissä ym :) Terkkuja Tuulille <3

      Poista

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne