[SE MÖKKI]

28. heinäkuuta 2012























Tällä mökillä olen viettänyt useita kesiä rakkaideni kanssa. Mökin omisti ennen hiljattain edesmenneet rakkaat isovanhempani. Tähän paikkaan sisältyy niin paljon tunteita ja monia ihania muistoja. Lapsena koetut asiat jäävät ikuisesti mieleen. Järvi on ihana! Nykyään mökin omistavat setäni ja hänen vaimonsa. Todella ihanaa, että paikka on pysynyt suvussa! Setäni ja hänen vaimonsa ovat minulle tärkeitä ihmisiä. Olin jo lapsena heillä yökylässä ja viihdyin! Vanhempanakin olen majaillut heillä joskus lomillani. Tykkään heistä niin! [sydän] 
Eilinen mökki-päivä oli minun kesäni parhaita päiviä. Rakastan uida ja saunoa. Sitä tuli totisesti tehtyä! Saunoin ja uin ja uin ja saunoin ja, ja, ja. Nautin! Päivä oli täydellinen! Ja ne maisemat! Kuvat puhukoot puolestaan!

Lähetä kommentti

Iloinen jokaisesta kommentista! Kiitos!

Copyright © Löytö
Design by Fearne